Позакласна робота

10.11.2014р.

“Звучи, рідне слово!” – під такою назвою пройшла сьогодні загальношкільна лінійка до Дня української писемності і мови. Запропонувала своїм колегам провести її у кімнаті-музеї народознавства “Спадщина”, де кожен експонат “промовляє” рідним словом. По-іншому провели й саму лінійку. Ми запропонували переглянути спеціально змонтований відеоролик, який допоміг із чотирьох фрагментів об’єднати в один цілий Станько Андрійко. Дуже дякуємо йому за надану допомогу. Турчак Соломія та Наконечна Тетяна емоційно продекламували декілька поетичних рядків на початку та в кінці лінійки. Присутні відзначили те, що для них така форма стала приємною несподіванкою. Ми раді, що змогли здивувати, вплинувши на глядачів. Значить, захід пройшов з користю, недаремно.

“Минуще все, лиш слово не мине…”

Під такою назвою пройшла у школі святкова лінійка 09 листопада 2013 року, присвячена Дню української мови і писемності. У цікавій формі, супроводжуючи усе дійство презентацією, яку підготувала вчителька української мови і літератури Заверуха К.В., пройшло свято. Усі учасники: Скасків Анастасія (6 клас), Скасків Максим, Турчак Соломія, Чабан Олексій (8 клас), Шкіміра Ліна, Огірок Катерина, Тарнопільська Наталія, Вихованець Христина, Кокітко Зоряна (9 клас), Губаль Ірина, Білінська Юля, Вихованець Олена, Пашковська Мар’яна (10 клас), Брикайло Каріна, Букса Андрій (11-А клас) – старалися донести до слухачів мелодійне українське слово, яке виголошували щиро, натхненно. Чудово виконали пісні про Україну, про мову Шкіміра Ліна, Вихованець Христина  (керівник Бавдис А.Й.), а дівчата хореографічної студії “Мальви” – танцювальну композицію (керівник Лавренюк Н.Я.).                                                                                                                                         Свято спільно із вихованцями підготували вчителі української мови і літератури (Заверуха К.В., Пашковська Н.В., Бурега О.С.).

 

Урок-конкурс читців поезії “Заповіт” Тараса Шевченка

06 листопада 2013 року на уроці української літератури у 7 класі провела конкурс читців поезії Шевченка “Заповіт”. Ми вирішили його провести в кімнаті-музеї народознавства. Усі учні класу були одночасно й учасниками, і членами журі конкурсу. Кожен школяр оцінював себе та однокласників, фіксуючи бали у “протоколах”, які в кінці уроку здали мені для опрацювання і визначення переможців. На цьому уроці була використана презентація “Заповіт” Т.Шевченка”, створена минулого навчального року учнем 9 класу Подвірним Остапом.                                                                                                                                                                                                                                            Романюк Анастасія, Тернопільська Наталія, Мальвічко Ельвіра підготували інсценізацію уривка з “Тополі” Тараса Шевченка. Усі відмітили хороші акторські здібності у Наталі та Насті, які виконували ролі ворожки та дівчини-тополі (Еля читала слова автора).                                                                                                                                                 Хочу подякувати Вам, мої дітки,  за хорошу підготовку до уроку. Пам’ятайте: попереду у нас ще дуже багато цікавого. Бажаю усім нам успіхів у всіх хороших починаннях!

 

Літературні посиденьки “Зустріч із Нечуєм у день 175-ліття”

25 листопада 2013 року виповнилося 175 років від дня народження видатного українського письменника Івана Семеновича Нечуя-Левицького. Саме цій даті були приурочені  літературні посиденьки «Зустріч із Нечуєм у день 175-ліття». Підготувала і провела їх спільно з учнями 7-10 класів.  Захід відбувся у приміщенні кімнати-музею народознавства.

Навчаючись у педагогічному інституті ім.Лесі Українки, ми побували у музеї-садибі Івана Семеновича Нечуя-Левицького. Особисто мене причарували чудові краєвиди. Саме тому хотіла, щоб школярі хоча б віртуально відвідали ці чудові місця. Для цього використала мультимедійну презентацію та знайдений в мережі Інтернет документальний фільм «Оселя на берегах Росі».                                                                                                                                                        Учні-екскурсоводи провели для гостей заходу екскурсію, а потім, як справжні господарі, пригостили усіх присутніх гарячим чаєм із печивом. На святі панувала якась особлива атмосфера затишку, добра, щирості. Хочеться назвати усіх дітей, які допомогли провести даний захід. Це такі учні: Гончарук Петро (11-Б клас), Демко Марія, Губаль Ірина, Білінська Юля, Станимир Ірина, Войтович Ірина, Срібна Галина, Пашковська Мар’яна (10 клас), Габрих Ярина, Вихованець Христина, Огірок Катерина, Шкіміра Ліна (9 клас), Скасків Максим (8 клас), Романюк Анастасія, Курилів Мирослава, Мостова Христина, Мальвічко Ельвіра, Тернопільська Наталія, Слободян Микола (7 клас), Скасків Анастасія (6 клас). Щиро дякую випускнику нашої школи Голіяту Івану, який відгукнувся на запрошення, взяв участь у нашому заході, виконав пісню “Гей, шуми, Великий Луже!..”

“Тільки той щасливий, хто любов’ю сяє…”

Сьогодні, у День закоханих, ми з учнями виготовляє спільні “валентинки”. Ця ідея виникла у мене зненацька. Взяла ватман, кілька аркушів різнокольорового паперу, кольорові кульки з пінопласту, ножиці,  клей, скотч. На спільну основу у вигляді серця ми наклеювали самостійно виготовлені сердечка: більші і менші; червоні, оранжеві, жовті…. Кожен із нас по-своєму прикрашав його. Знаєте, а вийшла непогана картинка-валентинка.

 

Виставки, присвячені Міжнародному дню рідної мови, 200-літтю Тараса Шевченка

Цього року ми вирішили одну із виставок розташувати в кімнаті-музеї народознавства “Спадщина”.

Виставка у кімнаті-музеї

Виховний захід “Тільки той щасливий, хто любов’ю сяє…”

Ведучий

Любов – не кара, але й не гра.

Вона не квітка, що зів’яне швидко.

Любов – це дар. І Бог сам вибира,

Хто заслужив оце пізнати диво.

Ведуча

Любов нам завжди відкриває

Безмежну велич людської краси.

І тому світ завжди благословляє

І сонце, що встає, і серце, що кохає.

Ведучий

В усі часи і в усіх народів ці слова звучали по-різному, але зміст в них один.

(На мотив пісні “I love you” цю фразу виконують англійською, німецькою, італійською, польською, російською, українською мовами).

Голос у мікрофон

Радісно любити!

Хто цього не знає?

Бо любов –світло?

Нелюбов – це тьма

Тільки той щасливий,

Хто любов’ю сяє,

В світі без любові і життя нема.

 Виконується вальс

Ведуча

З нас кожен завше молодіє,

Як душу виповнить надія.

Ведучий

Зникає одинокість сіра,

Коли торкає серця віра.

Ведуча

Нестерпно тілу буть в окові,

Якщо пізнало клич любові.

Ведуча

Моя душа чекає дива

І вся тривогою щемить –

Десь недалеко мить щаслива,

Мого життя найкраща мить.

(гасне світло , засвічується серце)

Ведучий

Вона прийшла непрохана й неждана,

І я її зустріти не зумів.

Вона до мене виплила з туману

Моїх юнацьких несміливих снів.
Ведуча

Вона прийшла, заквітчана і мила,

І руки лагідно до мене простягла,

І так чарівно кликала й манила,

Такою ніжною і доброю була.

 Пісня “Нехай мені розкаже дощ”
Легенда про Валентина

(читає учениця, яка її написала)

Давним-давно, у ІІІ столітті,

Прийшов до влади нелюдський тиран.

І за часи свого правління завдавав усім

Тяжких душевних ран.

Він скликав всіх своїх підлеглих –

Й жорстокий видався наказ:

Всім воїнам в своєму війську

Заборонив одружуватись враз.

Сміливий Валентин – єпископ

Не міг дивитись на закоханих страждання –

Таємно він одружував людей,

Поєднував серця, наповнені коханням.

Про це чутки до Клавдія дійшли –

І дуже розсердився імператор!

Послав він слуг, щоб Валентина ті знайшли,

І засудив його до страти.

Ті посіпаки кинули єпископа в темницю,

В холодну, мокру і сиру в’язницю.

Наглядачева донечка – мов зірочка ясна –

Палке кохання принесла вона.

Та як йому зізнатись в своїх почуттях?

Бо ж не говорить і не чує дівчина оця!..

Він іскру свого серця в листівку поклав

І щире кохання до неї, до мрії своєї, послав.

І ті “валентинки” мандрують по світі,

Закоханим радість несуть і тепло.

Палким почуттям вони щиро зігріті,

Дарують їм золото в душі й добро.

 (Танцюють всі)

Ведучий

Ми вітаємо всіх закоханих,

Бажаємо вам незгасимого кохання,

Вірності, високого почуття відповідальності.
Ведуча

Чудовий звичай вітати коханих саме 14 лютого поширився в усьому світі. Кілька років тому він прийшов до нас, мабуть, від найближчих сусідів – поляків.

Ведучий

До речі, у Польщі в День закоханих прийнято надсилати листівки з привітанням “Валентин” і частувати одне одного печивом у вигляді сердець.

Ведуча

А 14 лютого у США діти вітають вчителів, підлеглі начальників, один одного. Валентинів день в Америці – не лише свято кохання, а й свято доброго тону. Який би дарунок ви не отримали чи не вручили комусь, головне, – щоб це було зроблено з любов’ю.

Ведуча

І ми вітаємо вас зі святом. Кохання вам. Для всіх закоханих – цей танець.

(Усі присутні танцюють)

Ведучий

На нашому святі ми проводимо розважальний конкурс під назвою “Романтична пара”. За звання “романтичної пари” змагаються:
Ведуча

І – пара – учні 11 класу

ІІ – пара – учні 10-Б класу

ІІІ – пара –учні 10 – А класу

Ведучий

І конкурс

Перший конкурс має назву “Давайте – познайомимось ”. Кожна пара представляє себе.

Ведуча

Тож давайте познайомимось з нашими учасниками.

(Пари представляють себе).

Пари представилися, а тепер потрібно оцінити себе та своїх суперників.

(бали виставляються на загальному табло)

Ведучий оголошує бали

Ведуча

А ти пам’ятаєш, як ми з тобою познайомились?

Ведучий

Так. Це було на шкільному балу. Я запросив тебе танцювати.

Ведуча

Так, пам’ятаю. Я справила на тебе незабутнє враження!

Ведучий

Ще б пак. Ти весь час наступала мені на ноги.

Ведуча

Он як!

Ведучий

Але як би там не було, наші “пари” представили себе. А зараз вони відправляться на побачення.

Ведуча

Уявіть собі, що кожен з вас пішов прогулятися зі своєю коханою в гори. Прогулянка була чудовою, але раптом перед вами виникла несподівана перешкода – гірська річка. Як джентльмени, ви не зможете допустити, щоб ваша дама промочила ноги. Отже, наступний конкурс – “Перенести кохану”.

Ведучий

Жеребкуванням ми повинні визначити, в якій послідовності ви будете це робити.

(проводить жеребкування)

Ведуча

Увага, кожен учасник повинен перенести свою дівчину через річку, не повторюючи при цьому спосіб попередньої пари.

(Поки пари виконують завдання – звучить “дзюрчання води”)

Ведучий

Просимо оцінити себе і своїх учасників

(записуємо в таблицю)

Ведуча

Нехай учасники трохи перепочинуть і послухають разом з нами цю веселу пісеньку. Можливо, вона вам про щось нагадає.

(Пісня-інсценівка “А ти мене любиш?”)

Ведучий

Наступний конкурс покаже, “чи добре наші дівчата знають своїх обранців”. Із зав’язаними очима дівчата повинні вибрати серед п’яти хлопців свого – по біцепсах.

(Учень зав’язує очі дівчатам і водить їх. Яка дівчина впізнає, одержує 5 балів, не впізнає – 1 заохочувальний бал.)

Ведуча

Як бачите, дівчата впевнено (чи невпевнено) знаходять “своє”.

Ведучий

А які хлопці тобі більше подобаються: з накачаними біцепсами, як у Шварценегера (скромно позираючи на свої “біцепси”), чи хлопчики?

Ведуча

Мені більше до вподоби хлопці з натренованим мозком, а не біцепсами.

Ведучий

А-а-а-а…

Ведуча

А тепер хлопці покажуть, як добре вони знають своїх дівчат. Із зав’язаними очима вони повинні впізнати свою обраницю по руці. Вперед, хлопці, я з вами.

(Учасникам зав’язують очі, учениця підводить їх почергово до руки кожної дівчини ).

А ти впізнав би мене?

Ведучий

Звичайно. (Бере руку і гладить). Адже вона в тебе така… (нахиляється поцілувати, але ведуча схоплює його за вухо).

Учениця

Та годі вам, дайте можливість парам відпочити, зібратись із силами для наступного конкурсу, подивитись танець у виконанні нашого “Тріо”.

(сучасний ритмічний танець)

Ведуча

Оповивши себе атмосферою танцю, ви підійшли до нашого останнього конкурсу, який має назву “Танок закоханих”.

Ведучий

Але цей танок незвичайний. Кожна пара отримає по яблуку, яке під час танцю потрібно буде тримати між лобами партнерів. Під час танку треба буде танцювати в такт музики і при цьому не випустити яблуко.

(учениця роздає яблука)

Пари готові? Починайте!!!

(звучить музика – спочатку вальс, потім – полька, рок-ен-рол, всі пари танцюють)

Ведуча

А тепер настав час визначити найідеальнішу “романтичну пару”. Нею стали:

(відбувається церемонія нагородження двох інших)

Якщо співпаде 2 пари, то додатковий конкурс: хто скоріше з’їсть яблуко.

Супер-гра

Дівчина пише відповідь, ведучий забирає в неї аркуш, потім хлопець відповідає

1. Що найбільше любить їсти …? (печиво, морозиво, котлети або свій варіант)
(хлопець пише, дівчина відповідає)

2. Яке улюблене заняття …? (вчитися, займатися спортом, їсти, спати, свій варіант)
(дівчина пише, хлопець відповідає)

3. Скільки порцій морозива вона може з’їсти? (одну, три, десять, свій варіант)
(Хлопець пише, дівчина відповідає)

4. У скільки років він навчився їздити на велосипеді? (в 3, 5, 10, свій варіант)
(Дівчина пише, хлопець відповідає)

5. Який улюблений в неї урок?

Ведуча

У нашої пари співпало … відповідей. Отже, стільки вистрілів вони можуть зробити, щоб виграти “супер-призи”

(стріляють з іграшкового пістолета з присоскою в таблицю, де є 5 сердець із цифрами) .

Дивляться, в який номер попали. Читається коментар).

№1 “Супер-пилосос”. З ним завжди чисто в кімнаті. Для його роботи не потрібна електроенергія. Він надійний і легкий в користуванні.

№2 Приз від картонної фабрики – коробка – незамінна річ вдома. У неї можна,до речі, покласти свої речі.

№3 Продукти від “Вересу ”! Смакують по-домашньому, необхідні під час романтичної подорожі.

№4 Романтична подорож на новенькому інтернатському “Лімузині” до ресторану “Інтер”, де вас чекає романтична вечеря при свічках.

№5 “Корона” відкриває світ ваших мрій і бажань. “Корона” – смак бажання.

(Після того, як оголосили, які призи виграла пара, ведучий виходить в святковій коробці з бантом на голові, з квіткою в зубах, підходить до ведучої).

Ведучий

Знаю, що я не подарунок. Тому хоча б сьогодні вирішив стати ним (дає квітку).

Ведуча

Дякую. Це приємна несподіванка. А зараз – усі до танцю!

(Усі танцюють)

Заключне слово

Ліна Костенко

Очима ти сказав мені: Люблю!

Душа складає свій тяжкий екзамен.

Мов тихий спів гірського кришталю,

Несказане лишилось несказанним.

Життя ішло, минуло той перон.

Гукала тиша рупором вокзальним.

Багато слів написано пером,

Несказане лишилось несказанним.

Світали ночі, вечоріли дні.

Не раз хитнула доля терезами.

Слова, як сонце, сходиш в мені,

Несказане лишилось несказанним.

(Пісня “Червоні троянди”)

Примітка. Постійними були лише ведучі конкурсної програми. В усіх інших випадках – нові учні-ведучі. Таким чином, майже усі діти взяли участь не тільки в організації, але й у проведенні свята.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>